Melodimm Şükür Baci Çox Şükür🤲💞Vallah Mende şirin danişiram sadece obirsi oğlu içende yoldaşı deyqede boşaniram deyir deye isdeyirki yeqin bizde pis olaq eltim qaynanama deyirki görsen neter mehribandilar olar amma menimki içib gelir heraxşam gec gelir eve buda bilmirem nie bele edir