Minnosmino23-23 şimdiden geçmiş olsun neden genel anestezi alacaksınız? Ben spinal anestezi ile oldum sondayı uyuşturduktan sonra taktılar ve ameliyattan 5-6 saat sonra çıkarttılar, yemeği de 5-6 saat sonra yememe izin verdi doktorum.Gaz çıkartmak karın ameliyatlarından sonra doktorların istediği çok önemli birşey, onda biraz zorlanmıştım🙈 karna bastırma olayı benim doğum yaptığım hastanede yapıyorlardı o kısmı biraz sıkıntı oldu uyuşukluğum çabuk geçti ve hemşire o kadar sert bastırıyordu ki canım çok acıdı şimdi ikinci bebeğime hamileyim beni endişelendiren tek şey bu karına bastırma olayı, aynı yerde doğum yapacağım 🥴