12sinde Spinal oldum. Sondayı uyuşturduktan sonra takıyorlar. Çıkartırken de acımıyor, hissetmedim bile. Yarım saat sonra su 1 saat sonra kahve 3 saat sonra yemek yedim. Gaz ve kaka için de bağırsakların dolanmadığına veya bağırsaklarda bir sıkıntı olmadığına emin olmak için bekliyorlar. Bastırma hala devam ediyor canım. 3 kez yaptılar. İlkinde hissetmedim. Uyuşuktum. İkinci biraz acıdı. Üçüncü…