Kızlar merhaba 3 gündür ne yaptımsa ishalimi kesemedim kadın Doğum doktoruma yazdım oda dahiliyeye git salgın var dedi dün gidemedim bu gün randevu aldım gidicem ama böyle bişey yaşayan var mı bebeğe bi zararı varmı yaşadıysanız ne gibi şeyler yaptı doktorlar bilgi verirmisiniz?