Selma64 Arkadaşlar bu test bozuk mu yoksa hamile miyim anlamadım. Önce 2 çizgiydi bekleyince 3 çizgi oldu
babylook Selma64 ilk iki çzigi çıktıysa hamilesin canım 5 dakika sonra çıkmıştır o üçüncüsü onu ciddiye alma çok belirgin🙂
Mnos-332 Selma64 bence bak t1 t2 yazıyor testin kağıdını oku bi Marks’ına bak internetten bence bozuk değil markayla alakalı bileydim yoksa t1 t2 niye yazar ki
Sedoliko Selma64 bu test hamilelik haftasını belirttiğini söyleyen bir test. Muhtemelen gebesiniz , hayırlı olsun 🙏🏼🥰