Esra_annee Bugün tam 11 haftalık olduk teyzeleri sıkıntılı süreçler geçirsekte sağlık açısından çok inatcıyız çok şükür daha iyiyiz.Öğretmen anne adayıyım ilk bebeğim plansız gelen bir misafir kendileri😊 sizde de oluyor mu bazen öyle merak ediyorum ki cinsiyetini ama 20.haftaya kadar beklemek istiyorum belirtilerden belli olur falan diyorlar fakat bu tarz şeylere de pek inanmıyorum zaman geçsin istiyorum hızlıca akıp geçsin hayırlısı ile ve ben onu ismi ile seveyim. 😍 27 haziran Doğum tarihimiz inşaAllah hayırlısı ile sağlıklı sıhhatli bir şekilde kucağımıza alalım hepimizde 🙏🏻
Mmerwe Esra_annee ikili testten çıktım 11 haftalığım sat a göre ama 12+5 çıkıyor ultrason da ben cinsiyeti sormadım eşim sormuş doktora %80 erkek demiş bilemiyorum artık hayırlısı
Nisam2008 Esra_annee Rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin.Etrafımda kimler plansız yada kazayla hamile kaldıysa hep kızı oldu ne kadar doğru bilmiyorum cinsiyetini öğrenşnce yazarsanız sevinirim 😊
Ozderr Esra_annee aynı heyecanı yaşıyoruz galiba öyle batıl inanç şeylerini açıp karıştırmak istemyorum haftaya gidince gösterirse yavrucak kendini ne ala 😜 sağlıklı olsunlar da rabbim ne verirse artık
Emine1235 11+2 12 haftalık ken kontrole gidicez gösterir inşallah miniğim ama doktorumuz 14 haftalık ken anca net bilgi veriz dedi
Ebrumns Esra_annee bizde bu gün 11+1 riz haftaya kontrolümüz var inşallah öğrenebiliriz çok merak ediyoruz bizde 😍
guclubebek35 Esra_annee 15 haftalıkken gittiğimde doktor daha söyleyemem dedi biraz garantici bizim doktor ama gerçekten de sonradan değişen çok oluyor netleşince öğrenmek daha güzel merak etmek de güzel 🙂🙂🙂