arife_Nur_1919 buket07 bende az az hissediyorum ama erkek bebek çok erken pır pır atmaya başlamış ben yaşadım kızın çok geç hissettim
Mervesrsy Gokce-2112 çarpıntıyı bilemem doktorunuza sorun ama hareketlerimi ben de henüz hissetmiyorum ilk gebelik 20 21 e kadar bu durum uzayabilirmiş
Mervesrsy nb- yaaa canım benim Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin hiç kafaya takmayın zaten hersey bir anda alınır birde doğduktan sonra da eksiklerini alırsınız zamanla biz biraz heyecandan oluyor sanırım
nb- buket07 evet bugün kontrolüm vardı her şey güzel gidiyo şükür hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah :)