buket07 Selam hanımlar. Aynı haftada olanlarlar sohbet edelim nasıl gidiyor, cinsiyetler nedir, hazırlıklar başladı mııı 🩵. 😍
Mervesrsy buket07 selamlar :) bugün itibariyle 17. Haftaya girdik daha dün gibiydi öğrenildiğim zaman ama minnosum büyüyor 17 haftalık olduk resmen diyorum :) oğlusum olucak hayırlısıyla sizinki ne oluyor :) hazırlıklar da yavaş yavaş alıyorum henüz büyük eşyalara girmedik 5 aydan sonra veya 6. Ay gibi düşünüyoruz ben o zamana kadar küçük küçük eksiklerini tamamlamaya çalışıyorum sağlıkla gelsinler insalllah ☺️
nb- buket07 ben de 17 deyim bebeğim kız :) henüz bi çorap bile almadım şöyle 25 i falan bekliyorum başlamak için
Sevgiongun buket07 Merhabalar 17+2 olduk Kızım olucak Allah nasip ederse ben alışverişe başladım yavaştan zıbın tulum 5 li takımlardan falan aldım siz başladınız mı☺️
buket07 Mervesrsy benim de oğlum oluyor bir kızım vardı. Bebek arabası beşik büyük eşyalarımız var çok şükür ama yinede çok heyecanlıı 🥹
Gokce-2112 Bizde bugün itibariyle 17. haftaya girdik kızlar.Ben hala hareketlerini hissetmiyorum ilk gebeliğim.Bende çok çarpıntı olmaya başladı acaba böyle bir sorun yaşayan var mı aranızda biraz endişeleniyorum açıkçası
buket07 Gokce-2112 ben şuan 17+6yım. Benim ikinci gebeliğim hareket hissediyorum çok hafif hafif de olsa çarpıntım yok ama sırt üstü uzandığım zaman nefesim daralıyor
Mervesrsy Gokce-2112 çarpıntıyı bilemem doktorunuza sorun ama hareketlerimi ben de henüz hissetmiyorum ilk gebelik 20 21 e kadar bu durum uzayabilirmiş
buket07 Sevgiongun evet bende şuan 6 tane 5li takım 10 a yakın zıbın çorap müslin örtü battaniye aldımmm :)
Fadimr buket07 benimde ikinci ama bu ara değişik kıpırtı gibi bişeyler oluyo top var gibi sanki karnımda biri sıkıyor gibi emin olamıyorum tıp tıp sanki hafiften vuruyor 🤭
nb- buket07 ya aslında biraz bilerek dayanıyorum ilk bebeğimi erken doğumla kaybettim şimdi detaylıyı falan atlatıp her şeyin yolunda olduğuna iyice emin olmak istiyorum :)
Mervesrsy nb- yaaa canım benim Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin hiç kafaya takmayın zaten hersey bir anda alınır birde doğduktan sonra da eksiklerini alırsınız zamanla biz biraz heyecandan oluyor sanırım
arife_Nur_1919 16+3 ikinci bebeğim olcak erkek olucak bı kızım var bu daha farklı heyecan Allah’ım sağ sağlım kucağımıza almayi nasip etsin bebislerimizi beşiği bebek arabası filan var bı kiyafet alicaz yavaş yavas başladım onlarada
Slly 16+3 ilk gebeliyim oglan cinsiyyeti amma hareket felan hiss etmedim henuz, bide göbeyim büyümedi💙
minik_kurabiyeee buket07 17+2 den selamlarrr🤗 kızım olacak inşallah 💖 16 haftadan beri hareketlerini hissetmeye başladım 🥰🥰 alışverişede başlamadım 20 den sonra başlamayı istiyorum bakalım hayırlısı 💖🤗
nb- buket07 evet bugün kontrolüm vardı her şey güzel gidiyo şükür hepimiz sağ salim kucağımıza alalım inşallah :)
arife_Nur_1919 buket07 bende az az hissediyorum ama erkek bebek çok erken pır pır atmaya başlamış ben yaşadım kızın çok geç hissettim