hayalperest2310 Sennannnamamam1 valla çok zordu benim için hala etkisinden kurtulmuş değilim bebeğim 5 ay 12 günlük oldu Rabbim tüm annelerin yardımcısı olsun
Rfydztrk ruya-s evet gittim nst de sancım var fakat açılma yok. 41. Haftaya kadar günlük nst ye gelmem söylendi. Bakalım 🤷🏻♀️
Beratelifnr hayalperest2310 suni şancı çok zor oluyor mu beni de öyle alacaklar 41 haftalık oldu kendi gelmedi doktor suni sanciyla ben alicam dedi yarın hastaneye gidiyorum ama hala belirtim yok
Sennannnamamam1 Beratelifnr bnde bugun 40+5 oldum bnde hastaneye gidiyorum smdi suni vercek buyuk ihtimal
hayalperest2310 Beratelifnr suni sancı zor oluyo maalesef dakika sıklığı az dinlenme imkanı vermiyor inşallah güzel geçer Rabbim kolaylık versin 🤲🤲
Rfydztrk ruya-s evet hergün gitcem umarım çok yormaz beni güzel kızım da çabucak gelir ve hergun gitmeme gerek kalmaz 🥰
Sevde4299 ruya-s bol yürüyüş yapın perine masajı ev temizliği hurma yiyin eğer seker sorununuz yoksa.. yatmayın sakın gerçi kiminin yatarak da açılması oluyor ama riske atmamak gerek bunları yaptığım için Rabb’ime çok şükür kolay bir doğumum oldu ☺️
Sevde4299 kadertugrul7 bende hepsini yaptım ve artık gel diye yalvarıyordum bebekler kendisi belirliyor o vakti 40+3 te geldi prensesim 🥰
kadertugrul7 ruya-s evet bugünde doguramadim 🤭 ama inat ettim bütün doğum egzersizlerini deniycem bugün yoksa direk suni vericekler
ruya-s kadertugrul7 valla ben de egzersizleri deniyorum ama benim gittiğim hastane 41 e kadar bekliyormuş
kadertugrul7 ruya-s burdada 41 e kadar bekliyorlarmista fazlada kalmasın icerde dedi bazen kakasini vs yapabiliyor ya bebekler