ruya-s Bugün gece acile gittim sancım vardı ve gün boyu karnım taş kesilmişti. Ultrasonla sıvısının yeterli olduğunu söyleyip çatı muayenesi yaptı doktor ve hiç açılmam yokmuş sadece rahim ağzı yumuşamış nstye bağladılar. Minik sancıların var dedi. Açılmam olması için ne yapmam gerekiyor çünkü ben 41 e kadar beklemek istemiyorum. Neden gelmiyor bu bebişler 🫠
Rfydztrk ruya-s bende 3 kez alttan muayene ve nst için gittim ne açılma ne sancı çıkmadı. Şimdi de 40+0 dayım Şu anda da hafif hafif sancılarım geliyor özellikle bu gece Farklı bir sancı ağrı sızı var vücudumda ama ben telaş yapıp hemen gitmek istemiyorum. Yarın gidecem nst ve alttan muayene için hala sancı açılma görünmüyorsa 41. Haftaya kadar beklicez bakalım. Ama artık yoruldum doğsalar hemen sağlıkla inşallah 🤲🏻
kadertugrul7 ruya-s merdiven inip çıkın ada cayi yada ahududu yaprağı çayı için sıcak duşa girin bi yerden destek alip çömelme hareketi yapin biraz ilk dogumumda faydası cok olmuştu ama bunda da deniyorum bakalim farkli yontemlerde arayis içindeyim bizde 39+4teyiz beklemek istemiyorum
Sevde4299 ruya-s bol yürüyüş yapın perine masajı ev temizliği hurma yiyin eğer seker sorununuz yoksa.. yatmayın sakın gerçi kiminin yatarak da açılması oluyor ama riske atmamak gerek bunları yaptığım için Rabb’ime çok şükür kolay bir doğumum oldu ☺️
zeyneprana81 Rfydztrk bende ayni durumdayim alttan muane oldum dun nisan gibi akintim oldu agrimda var siklasmasini bekliyorum gidip gelmek cok yorucu oluyo
Bimiyendis Sukuat yap, aksak gebe yürüyüşü yap, çömelerek yürü, sıcak duşa gir, bolca hurma ye. Genelde bunlar söyleniyor. Hatta bir tanıdık yerleri çömelerek elleriyle silmişti ve faydası oldu dedi
Rfydztrk ruya-s tamam haber ederimm 😊 rabbim az yoran ve çok bekletmeyen doğum nasip etsin inşallah bizlere 🤲🏻
Melismelo Bende gün boyu karnımın sertleşmesinden ve cok hafif sancım olduğundan 39+4 gecesi acile gitmişdim yalancı sancıdır dendi, catı muanesi yaptı acıklık yok dedi gönderdi neyse eve geldik bu sefer karnım aynı adet sancısı gibi ağırmaya başladı ama sadece ağrıydı gidip gelem değil pek önemsemedim uyudum ve sabah 6 da suyum geldi akşamıda doğum yaptım. Bence catı muayenesi yaptığı icin suyum geldi, hastaneye gittiğimizde 2cm di
ruya-s Melismelo ben gerçekten o umutla eve gelmiştim ama ne gelen var ne giden çok sevindim adınıza. keşke benim de böyle olsa bugün
Rfydztrk zeyneprana81 bende nişan olmadı suyum da gelmedi onlar gelmediği sürece de gitmek istemiyorum sancımı evde çekmek istiyorum geceleri artıyor sancım ama gündüzleri bisey yok
Beratelifnr hayalperest2310 suni şancı çok zor oluyor mu beni de öyle alacaklar 41 haftalık oldu kendi gelmedi doktor suni sanciyla ben alicam dedi yarın hastaneye gidiyorum ama hala belirtim yok
Zsaslan hayalperest2310 suni sancı nasıldı acaba çok ağrılı geçtimi nstde sancım çıkıyor ama gelmiyor 40+ 2 yim şu an gelmezse bu hafta suni sancı dedi doktorum çok korkuyorum
Sevde4299 kadertugrul7 bende hepsini yaptım ve artık gel diye yalvarıyordum bebekler kendisi belirliyor o vakti 40+3 te geldi prensesim 🥰