Bebisannneessi Hanimeller Prilam bağımlılık yapıyormuş, ilk zamanlar bulantım cokken başladım sonradan bulantım azaldı bırakmaya çalıştım ama içmediğim günler yine bulantım oldu, 34. Haftadayim her gece yatmadan 1 tane içiyorum
Hanimeller Ezgikrgz evet aklıma takıldı bir anda ben buna devam ediyorm ama zararı olur mu dıye ama mecbur kullanıyorum içtiğim halde midem bulanıyor yemek öncesi ve sonrası
Ezgikrgz Hanimeller İçmeseniz daha kötü beslenebilmek açısından içmek çok daha iyi tabikide bence. Keşke olmasa ama hem hayat kalitesi hem beslenme açısından içmezsek vay halimize Allah yardımcımız olsun hepimizin🙏🏻💕
Hanimeller Ezgikrgz aynen öyle onu içmediğim zamanlar ne kdr faydalı yesem de kustuğum için bebeğe bi faydası olmuyor o yüzden içiyorum ki güzel besleneyim
gokcetugumm Hanimeller bu ilaç kesin bağımlılık yapiyo bence benim içime öyle bı his doğunca 16 haftalıkken bıraktım şuan 27 bitmek üzere hala kusuyorum bulaniyorim ama yapacak bişey yok çok iskillendirdi beni ya yada ben hamilelik hormonundan dolayı taktım bu hapa 😀😀
Hanimeller gokcetugumm Ahahah 😂insana bazen geliyor işte o şüphe bende bi kaç gün önce oturunca bi an aklıma geldi Allah Allah ben bu ilacı rahat rahat içiyorum ama zararlı mı acaba diye 😂hormonlar çok tuhaf gerçekten olur olmadık şeyler geliyor insanın aklına 😂
Merve171214 Hanimeller 27 haftalığız ve mide bulantısı devam ediyor bırakınca doktorum doğuma kadar kullanılabilir bir sakıncası yok dedi rahat rahat içiyorum pts bırakayım bakalım nolucak dedim acillik oluyordum bulantıdan üstüne bide mide yanması başladı 🤦♀️
Hanimeller Merve171214 valla bende bırakınca köşe minderi gibi yatıyorum başımı yerden kaldıramıyorum hem bulantı hemde baş dönmesi oluyor maalesef o yüzden içiyorum
Merve171214 Hanimeller Aynen bide 22 aylık bir oğlum var istediğim gibi yatamıyorum illaki bir şey kaldırıyor ilk olsa istediğim gibi yatarım mecbur içiyorum bende gittiği yere artık