Hanimeller Bende öyleyim başından beri günde 2 kullanıyorum 7. Aydayız doktoruma sordum özellikle bir iki defa bırakmayı denedim içmedim gece ertesi gün zehir oldu aynı ilk günler gibi dayanamadım geri başladım hâlâ kullanıyorum doktorum doğuma kadar bile kullanabilirsin için rahat olsun dedi devam ediyorum malesef keşke bırakabilsek ama çok zor hayat kalitesi düşüyor iştah olmuyor vs vs allah yardımcımız olsun🙏🏻🌸