Bende aynı vitamini kullanıyorum ve kokusundan dolayı aşırı rahatsızım. Şu an 22 haftalık hamileyim ilk aydan itibaren hep kullandım. Burnunu sanki yarınlar yokmuşcasına sıkıp koku almayacak şekilde öyle içiyorum. Habı çıkarmadan suyu filan hazır ediyorum. Habı içtikten sonra hemen ağzıma bi meyve veya şeker tarzı bişey atıyorum midemden koku geri gelmesin diye. Deneyin işe yarıyor :)