Yassmiinn Merhabalar 17 haftalığım şuan elenatal 2 kullanıyorum bitmek üzere ama önereceğiniz daha iyi bir vitamin takviyesi var mı bu çok kötü kokuyor yutarken çok zorlanıyorum
Nurmert Yassmiinn sanırım hepsi kokuyor içinde omega3, balık yağı vs olduğu için ben imom kullanıyorum o da çok kötü kokuyor
Sevalinkaa Yassmiinn pregno Marin kullanıyordum zannedersin çiğ balık yiyorum 🤮 burada ocean mummy gördüm onu içiyorum 1 aydır 0 koku
Ozgeee22 Yassmiinn regenesis max kullanıyorum hiç sorun yaşamadım doğum sonra da bir süre kullanmayı düşünüyorum. Ben en son 215 TL ye almıştım 1 ay olmuştur. Güncel fiyatını bilmiyorum bende bir kaç güne tekrar alacağım
Gulcannnnnnnn Yassmiinn ben ful meyve suyuyla içtim diğer türlü içemiyorum , evde yaptığınız meyve suları olursa daha sağlıklı olacaktır 🥰🍀
saf-sevgi Maalesef hepsinde oluyor ben ocean mumy kullanıyorum alıştım artık o kokuya ilk zamanlar çok zorlanıyordum
Yassmiinn saf-sevgi evet çok zorluyor hap içmeyi sevmeyen biriyim bende oda baya büyük yutana kadar akla karayı seçiyorum aynı şekilde demir hapınada öyle
Busra2301 26 haftalık hamileyim ilk ayımda elenetal 1 kullandım daha sonrasında regenesis max kullanmaya devam ediyorum doğuma kadar da onu kullanmamı istedi doktorum
mirayandme Regenesis Mac kokusu yok dışı da çikolata gibi tadı da ağzınıza akınca çikolata gibi yutumu kolay yani ama ücretli işte sigorta ödemiyor
BirVeraAnnesi35 Yassmiinn ocean mummy kullanıyorum ama hiç kokusundan rahatsız olmadım o tarz bi kokusu yok çok
Prenses016 Yassmiinn Gebyfoll omega kullanıyorum hem balık yağı multivitamin multimineral hepsi var içinde koku falan yok. Ama fiyat çok yüksek 250 den başlamıştım. Şuan 450 lira 30 tablet. Hamilelik sonuna geldim memnunum.
Mdnozl Yassmiinn ben magis omega3 kullanıyorum. Kesinlikle çok iyi ve rahatsız edici bir kokusu yok. Çok şükür değerlerimde de bir sıkıntı olmadı hiç