Eymenikoo Az önce çatı muayenem yapıldı gayet müsait denildi fakat bebeğim 4 kilo olduğu için zorunlu sezaryene karar verdik..Doktorum normalde doğurursun ama çok zorlanırsın dedi..3 gün sonra anne olacağıma hala inanasım gelmiyor epidural istedim..Bu şekilde doğum yapan annelerden tavsiyeler bekliyorum..Çok heyecanlıyım paylaşmak istedim 🙈🐣🌺
ysmmnk Eymenikoo Allah sağ salim kabuştursun inşallah, doğum sonrası güzel hikayenizle beklemekteyiz :)
Duygu44 Kaçıncı haftasındasın canım ben de yarın doktora gidicem 39+2 olduk enson geçen hafta cuma gittim doktora bebeğim 3800 kiloydu bu hafta illaki almıştır acaba bana da mı aynı şey söylenicek bebeğim kilolu diye 😌😌😌
Partk Ben de yarn giriyorum canm ben de epidural istedim doğum anına sahit olmak istyorm ❤ Allah kolay doğum nasip etsin sağlıkla
aburcin Eymenikoo allah bir avazda kurtarsin canim :) insallah hic siknti cekmeden kucagina saglikla alirsin bebegini :)