Buse4175 çok tesekur ederim canım limonlu içtim bende tadı iğrenç oteseydi evet kan değerlerim çok düşük ve çok uyuyorum gittim önceki hastane de görmüştü sadece hap yazdı yazdı ama galiba ise yaramıyor doğum yapacağım hastaneyi degistirdim umarım iyi bakarlar😔 3 tüp kan aldılar bugün birini sabah 2 tüp ac karnına diğerini 1 şekerden sonra ve tetonuz aşısı o kadar halsiz yorgun düştüm ki az önce uyandım kendime gelemedim sana nasıl kan taktılar canım sen mi istiyorsun yoksa doktor mi yazıyor😔 ah analık kutsal ama sonunda evladını görmeye değer allahım su gibi doğum yapmayı nasip etsin😔🙏🙏