YigitPoyrazMomm Erken doğum riskini taşıyormuş şekerden dolayı bebekler doktorum da dedi erken doğum riskin var diye ama bakalım canım hayırlısıyla inşallah sağ Salim alalım kucağımıza doktor bu ayı da bitirelim bakalım dedi inşallah bu ay da biter ekim 11 gibi sezeryan olursam eğer onu da söylicek kontrole gittiğim zaman 36.haftada çatı muaynesi için çağırdı 🙏