Doktor ihtimallerden bahsetmiş olabilir. Benim de gebeliğimin başlarında bir doktorum vardı sağolsun me kadar kötü ihtimal varsa hepsini anlatmıştı. Fazla yükselmesi kötü değil ikiz gebelik de olabilir belki? Siz içinizi ferah tutun 1500 geçince vajinal ultrasonla kese görünür gidin baktırın. Benim gebeliğimin ilk zamanları o doktor yüzünden hep korku ağlamayla geçti siz de aynı şeyleri yaşamayın iyice araştırın rahat bir doktora gidin erkek doktorlar genelde daha rahat oluyor