MorKelebek54 bendende yine kan istedi bakicaz dedi şimdi kese görünmez zaten dedi yarın yine vericem kan , yok kimyasalda sadece 100kadar değil benim iki kimyasal oldu ikisindede biri 300lere yükseldi diğeri daha yüksekti sanırım yada oda 200lerdeydi dahada yükselip duznede var oda kimyasal oluyormuş kese gorunmeden düşüyorsa burda böyle onlara benzeyince çok kötü değil değerler ama iyide değil