Zeynpatak öncelikle geçmiş olsun. Bende grip oldum, kayınvalidem buradaydı nane limon icicekfim ama beni korkuttu bir şey olur kuzum içme diye. Burdada aktar yok. Bir hafta çektim. Şimdi öksürük var cocuga bir sey olacal diye korkuyorum zencefil ve bal karıştırıp yicem inşallah bir şey olmaz..