Zeynpatak Kizlar bogazim şisti gribim kulaklarm duymuyor tikanikliktan .ilac da kullanmak istemiyorum ihlamur ne kadar icebilirim zarari olur mu gebelikte
Nur92 Zeynpatak ben içiyorum canım en fazla 2 bardak ama içine bal ve limon katıyorum rahatlatıyor malum ilaç içemiyoruz
ozgesel1seyler Zeynpatak benim doktorum gunde 2 bardak icmeme izin vermisti . 25 haftaligiz arada hasta olmasam bile iki bardagi gecmemek kosuluyla french presste demler icerim.
Zeynpatak Burcum32 nane limonu da dusundum ama ihlamur daha cok etki eder gibi . Ikisinden de cok az iceyim en iyisi zarari olmayacak kadar
Nur92 deletedmom334 ben içtim bir zararını görmedim öyle duymuştum tabi siz doktorunuzun dediğini yapın
Zeynpatak ozgesel1seyler suan 1 bardak bile icsem yetecek bogazim oyle bir yaniyor ki cok tesekkur ederim
deletedmom334 Zeynpatak iç iç okadar dan birşey olmaz benim son haftalarım ben hala her akşam içiyorum iki su bardağını gelmiyorum ama
Selim_Alparslan Zeynpatak ıhlamur ve nane limon güvenle içebilirsin canım doktorum tek onları önermişti 🧚🏻♀️
Zeynpatak deletedmom334 16. Haftamdayim ben ilk kez boyle hastalandim hamileyken ne yapacagimi bilemedim oyuzden ☺☺
Selink Zeynpatak bitki çayları değil de tavuk suyuna sarımsaklı limonlu çorbalarla anında geçiyor hem sarımsak limon bağışıklığı da güçlendirir 😇
Zeynpatak Selink tavuk suyu corba ictim ama sarimsak yoktu onu da denerim . Gecen sabah kahvaltida sogan bile yedim iyi gelsin diye 😅😅