Aybarssmom_ Esra_Omer_21 canım benim rahmim ters hem de bebek belime doğru yerleşmiş o yüzden 12.haftaya kadar hep vajinal muayene ile bakmak zorunda kaldılar biraz büyüyene kadar üstten gözükmedi hiç
nazazra24 Esra_Omer_21 benimle aynısın 😍 2 gün önce keseyi gördük ancak kalp atışı için çok küçük dedi doktor ilerleyen zamanlarda tekrar gidicem
Esra_Omer_21 nazazra24 ne güzel eylül ayı çok kişiye mucize getirmiş☺️saglikla kucagimiza almak nasip olsun
Ftm_75 Esra_Omer_21 canım sen 5 haftada sadece kesemi gördün ben 5+1 dün gittim 12 mm kese var bebeği daha görmedik normal mi acaba
Esra_Omer_21 Ftm_75 ewt sadece keseyi gordum bebek daha oluşmamıştı.7. Haftada kalp katisini duymakniçin gittigimde hem bebegi gordum hemde kalp atışını duydum☺️
Ftm_75 Esra_Omer_21 allahim inşallah bende duyarım ya çok tedirginlik yaşıyorum şuan boş kese olacak diye