Esra_Omer_21 Kizlar bugün keseyi görmeye gittik. Çok şükür her şey yolunda 5 haftalık dedi doktor. 2 hafta sonrada kalp atışı için çagirdi sizde durumlar nasıl kalp atışını kaçinci haftada duydunuz.☺️
yenibirannis Esra_Omer_21 4+1 de kese 6+1 de bebek ve kalp atısını duyup görmüştük şimdi 2 hafta sonra doğum inş🙏💙
Ddem Esra_Omer_21 sağlıkla kucağına alırsın inşallah canım. 5+1 de keseyi gördük 6+3 de kalp atışını duyduk
Esra_Omer_21 tatlibebegim_ Aa siz hemen duymussunuz ne güzel bana ne kadar geç gelirsen o kadar net duyariz dedi ama ben haftaya cuma gitmeyi düşünüyorum ☺️
Esra_Omer_21 Umut_aras o zaman bende haftaya cuma gitsem 6+6 haftalık oluyo duyarim büyük ihtimal oyle degil mi
Burcu9125 Esra_Omer_21 merhaba keseniz ne kadar? Ben de 5+3te gittim 8.44mm yazıyordu kağıtta büyük mü acaba bilemiyorum
Esra_Omer_21 Burcu9125 Canim cok anlamiyorum ben o yuzden resmi attim mm olarak dedilde cm olarak yaziyor eger oysa olcum
Aybarssmom_ Esra_Omer_21 canım benim rahmim ters hem de bebek belime doğru yerleşmiş o yüzden 12.haftaya kadar hep vajinal muayene ile bakmak zorunda kaldılar biraz büyüyene kadar üstten gözükmedi hiç