Elif06 DtYdiclk hayırlısıyla gelsin belki bişey olur allah korusun neler görüp duyuyorum ama yapmıyorum yapma boşver gelecek günü belli onun ne kadar sabırsız olsakta
SerpilIsaErden Elif06 İNŞALLAH RABBİM in izniyle bizde evlatlarımızı kucağımıza alalım Benin’de 39 hafta bende bekliyorum 😊👶🏻