Miniminia Doğum yaklaştı kızlar, kişisel bakım vb. doğum öncesi bilmemiz gereken, önerdiğiniz, aklınıza gelen şeyler var mı? 🙏🏻🌸
Ess91 Miniminia hamilelik süresinde kullandigim vitaminlerden olsa gerek saclarim ve tirnaklarim hiç olmadigi kadar sağlıklı. Lohusalik döneminde hangi vitaminlere ihtiyac duyarim diye merak ediyorum siz ne kullandinz
Mevlude_Sahin Miniminia Genç kızlığımdan beri hep ağdaya giderim benim sezaryandı gecesinden duş alıp gitmiştim, doğuma girmeden bol bol dua dinleyin okuyun, doğum sonrası olabildiğince de ufak ufak ufak yürüyüş yapmanızı tavsiye ederim. Sağlıklıcakla kucağınıza alırsınız İnşAllah miniği 🌺
Slnrcn Miniminia depend külot kesinlikle alın. Hastanede aşırı rahat oluyor. Bir paket yeterli içinde 9 tane var zaten. Lohusa takımınız rahat olsun gecelik veya pijama olarak normalde ne tercih ediyorsanız yine onu alın. Hastane çantanızı da mutlaka erkenden hazır edin ben aniden sancılar gelince elimde kol çantasıyla gitmek zorunda kalmıştım 😃 küçük bi valiz yapma görevi doğumdan sonra eşime düşmüştü 😂
nerminnn_ Miniminia her an her şey olabilir çantanızı 34 e gelmeden hazırlayın ben kontrole gittim acil sezeryana aldılar ve bol bol dinlenin enerjik hissetsenizde kendinizi sonrası biraz uykusuz geceler oluyor
gunessmomm Bu haftalarda insana gereksiz bir enerji geliyor ben o enerjiyi ev temizlemede felan kullanarak kendimi doğum öncesi çok yıpratmıştım lütfen dinlenin o enerji doğumda size lazım olacak ♥️ rabbim sağ Salim kavuştursun inşallah 🤲🏻
Sibel01ezgi gunessmomm enerjiyr katiliyorum bana uykusuzluk olarak yansidi 😂😂 son 10 gunum insallah sanki cidden bi enerciiii geldi🤭🤭🤭
Emaynn Bende 17 haftalık hamileyim son zamanlarımda agdaya giderim diyorum asagıyı görmem zor olur hazırlıksızda yakalanmak istemiyorum
Miniminia Emaynn kesinlikle öyle, doktor Perşembeden sonra her an dogurabilirsin dediği için bugün agdamı yaptırdım ve inanılmaz rahatladım. Gerçekten üzerimden büyük bir yük kalkmış gibi
Sevvalerdmm Emaynn ağda erken doğumu tetikliyor diyorlar o yüzden emin olamadım ben şuan 22 haftalığım jilet ile alıyorum
Fatma123_ Misal26 36+3 günlük gebeyim son zamanlarda bikini bölgemde sivilceler ve çok aşiri kaşinma oluyor
Emaynn Whitelavinia ben suan jiletle alıyorum son zamanlarda giderim dedim göbegimi aldırmak istemiyorum cok az var ama cok olsa bile dogumdan sonra gidiyomus o kıllar. Östrojen seviyesi arttıgı icin kıl cıkıyomus sonra gidiyo
Ehaseki Whitelavinia ben 34. Haftada tatile çıkacağım için göbeğimi aldırdım. Ilık sir ile aldı bölüm bölüm hiç canım acımadı. Bir sıkıntı da olmadı, korkmayın
Meriioo Ess91 ya bende bi ton vitamin kullandım ama maalesef saçlarım her zamankinden fazla dökülüyor 🥺 vitamin dışında bir şey yaptınız mı
Miniminia Ess91 ben D vitamini kullanıyorum damla, gyno ve elevit kullanıyorum. Saçlarım uzadı ama cansız doğumdan sonra direkt kestireceğim. Tırnaklarım çok hızlı uzuyor gerçekten ama doğum yaklaştı ve incelmeye başladılar
Xcbaby Meriioo vitaminle hic alakasi yok ben kullanmadim mesela doktorum cok tavsiye etmiyor saclar ayni sekil gürleşti ve saglikli biraz bünye biraz da hamilelikte tavan yapan hormonlar sayesinde.. ha birde herseyin dogalini tuketmekten olabilir benimki 😅
Ysmntg Slnrcn kaçıncı haftada dogum oldu 35 haftalık oldum daha hazirlayamadim inşallah hazırlıksız yakalanmam
Miniminia Slnrcn ona baktım ama standart beden diye almadım ben biraz etli butluyum bana olmaz gözüyle baktım 🙈🙈 çantam hazır ama 🌸🩷
Ysmntg Doğuma az kala gögusuclariniza kantaron yagi sürün bir arkadaşımın tavsiyesiydi emzirme zamanımda hiç yara problemi yaşamadım. O da ilkinde bilmiyormuş ikincide uygulamış ve çok faydasını görmüş
Hg-ygthmz- Ysmntg benim de en çok korkum göğüs ucu yarası iki kızımda çok çektim bunda aynı seyleri yaşamak istemiyorum
sahra_085 Ysmntg Ben de emzirmeye hazırlık olsun diye göğüs uçlarıma e vitamini sürüyorum. Şu an bile yumuşattı rahatlattı.
Yldz_dmrk_04 Ysmntg bende hazırlık yapmadım daha erken doğum olur da hazırsızlik yakalanırım diye korkuyorum
Zeynep966 Ysmntg bende 35+5 hala hazır değil çantam tek başına insanın bişey yapası gelmiyor herşey hazır sadece yerleştirmek kaldı ama yapamadım bir türlü
EbruuA Ysmntg bende 35. haftaya girdim daha bişey yapamadım odamızın bitmesini bekliyorum inşallah biticek bu hafta haftaya da kıyafetler yıkanır çantamı hazırlarım diye düşünüyorum 😂