meltemmmmm_1 Fatmagll cidden mi ben şu an 12+3 bana sadece 28 dedi bende bi sorayım erken vurulmam mı gerekiyordu diye şüpheye düştüm şimdi 🥺
eso2023 Kanım A(-) kanama falan olmadı 28. haftada iğne vurundum. Doğumdan sonra da bebek negatif ise yine iğne vurunacağım. Pozitif ise sıkıntı yok.