Fatmagll Merhabalar çiçek anneler eşinizle kan uyuşmazlığınız varmı varsa nasıl ilerledi süreç bizde var benim A (rh) - baba 0(rh) +
meltemmmmm_1 Fatmagll bizde de var benim 0 rh - eşim a rh + doktorum 28. Haftada iğne dedi bakalım nasıl olcak
Gndzmrv Fatmagll ben suan 28. Haftadayim. Bizde de kan uyusmazligi ihtimali var. o yuzden once coobms, indirekt testi istedi.
Iscn Fatmagll bizimde aynı bn A- eşim 0+ 28. Haftada iğne oluyorsunuz doğum sonrası bebeğin kan grubuna göre tekrar iğne yapılıyor bebek - olursa yapıyorlar
Fatmagll meltemmmmm_1 biz şuan 7+6 günlüğüz 9 cu haftada iğne sonra ki süreçte 2 tane daha iğnem olduğunu söyledi merak ettim sadece
Azraa33 Daha önceki gebeliğimde kanama oldu ime yapıldı 2 kez 1 ay arayla onun harici 3. Gebeliğim şuan 28 haftada tekrar ine yaptıracağım
Asya011 Benimde kanım 0rh + eşim Arh+ ama şimdiye kadar kimse bize kan grubumuzu sormadı ya da uyuşmazlık var demedi . Rutin her ay kontrole gidiyorm çok şükür bebek sağlıklı deniliyor şimdi korktum biraz ya varsa bizde de 😒
Yasemen06 Asya011 sizin kan grubunuz negstif eşinizin kan grubu pozitifse uyuşmazlık oluyor öyle deilse sorun yoktir
Dogan-ca29 Asya011 gruba göre değilde pozitif negatif olmasına göre bakılıyor. Eğer anne veya babadan birinin kan grubu negatif diğerinin ki pozitif se uyuşmazlık testi yapılıyor… ikinizde aynı kutuptaysaniz sıkıntı yok 😇
Asya011 Gndzmrv ikimizde pozitif tamm sorun yok ozamn sizinde umarım hiç bir sorun olmadan sağlıklı kucağınıza alırsınız 😇
Yasemen06 Fatmagll bizimde var uyuşmazlığımiz 28. Haftada bir iğne yapıldı herhangi bir sorun yok şuan her kontrole gittiğimde belirtiyordum zaten uyuşmazlık olduğunu
kubraytekinayan Fatmagll 28. Ci haftada iğne vuruluyosum canım doğumda eğer bebeğin kanı seninle uyumluysa iğneye gerek kalmıyo ama babanın kanınlay aynıysa tekrar vuruyosun doğumdan sonra
meltemmmmm_1 Fatmagll cidden mi ben şu an 12+3 bana sadece 28 dedi bende bi sorayım erken vurulmam mı gerekiyordu diye şüpheye düştüm şimdi 🥺
Bebegim_38 Fatmagll bir de rengi ne olursa olsun lekelenme yada kanama gibi bir durum olursa da mutlaka doktorunuza söylemeniz gerekiyor. Ben 7 haftalıkken oldum kanamam vardı, 28. Haftada yaptılar, doğumdan sonrada bebeğin kan grubu pozitifse olacağım.
Fatmagll Bebegim_38 teşekkür ederim şuanlık çok şükür birşey yok sadece akıntım var fazlasıyla Allah sizinde yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
e_blue_sky_a Fatmagll lekelenme olursa kaçıncı haftada olursan ol, hemen kan uyuşmazlığı iğnesinden yapılacak. Lekelenme kanama vb olmaz ise, 28.haftada uyuşmazlık iğnesi olacaksın.