ygmr 19 haftada gttm hissetmyrm dedim daha kucuk ilk gebeligin 20 hatta 23 de hissedeblrsn oncekileri ya ayirt edemezsin yada guclu olmadigi icin hissetmezsin dedi 😒 haftaya persembe randevum var dahada hissetmezsem diycem ben niye hissetmym bu bebegi diye bide sozde seker hastalarnn bebegi cok buyuk olur diyolar buyuk olsa biraz hissederm gobegim bile 2 3 haftadir degsti oncesi eski kiyafetlerim oluyodu hala oluyo biraz sıkıyo o kadar 69 dum su an 72 73 kilo arasnda gidip geliyorum 😒 neye inanacagimi sasirdm iyice