ygmr canim ben de hissediyorum sanmıştım suan 19+3 günlüğüz ama geçen iki gün hissetmedim diye doktora gittim 🤦🏼♀️ Doktor zaten daha küçük hissedemezsin dedi bende bundan önce hissediyordum felan dedim . İmkansız dedi o hissettiğin bagirsak hareketleriniz dedi😅 onları bebek hareketi gibi hissediyormuşuz 20 ve sonrasında hissedermişiz 🤷♀️ 😍