Pamuk ben oldum 1 hafta önce. 2 sene önceden 25 haftalık doğumla bebeğimi kaybetmiştim. Şu an 15 haftalığım ve bu gebeliğimde şimdiye kadar açılma, su gelme, kanama gibi bi sıkıntım olmadı çok şükür. Önlem amaçlı yapıldı öncekinden dolayı. Beni belimden uyuşturdular ama doktorum istersen komple de uyuyabilirsin demişti ben bebek için hangisi daha iyi olcaksa o olsun dedim ve doktorum belimden uyuşturdu. Ameliyathaneye girmemle odaya çıkmam toplam yarım saat falan sürdü. Ameliyat başarılı geçmiş sadece anestezi biraz zorladı beni biraz zor attım onun dışında ilk çıktığımda ağrım vardı aynı regl ağrısı gibi ama ağrı kesici yaptılar ve hemen rahatladım. 1 gece gözlem amaçlı hastanede yattım ertesi gün çıktım. Doktorum 1 hafta dinlenmemi önerdi. İş yapmıyorum yemek falan hazırlamıyorum ama tuvalete kalkıyorum arada bi ilacımı yan odadan almaya geçip geri geliyorum. Onun dışında yatıyorum uzanıyorum falan. Hastaneden çıktığımdan beri çok nadiren ufak sancılar oluyo ama zaten ağrı kesici ilaç da yazmıştı doktorum hemen iyi geliyo. İlk 1 hafta dinlenmek dikişler açısından önemliymiş. Yarın kontrolüm var bakalım doktorum ne dicek henüz bilmiyorum. Ama bu süreçte annemde kalıyorum ve artık kendi evime geçip kendimi çok yormadan hayatıma devam edebileceğimi düşünüyorum ve ümit ediyorum 🤲 ekstra sorusu olanı cevaplarım. Allahım hepimiz için hayırlısını versin sağ salim alalım bebeklerimizi kucaklarımıza inşallah 🤲