Merhaba, 33. Haftadayım. Merak ettiğim konu acaba gebeliğiniz boyunca cok sağlıklı beslendınızmı? Bazen düşünüyorumda ben meyvede cok yedım, karnonhidratta, sebze de, tatlıda, dondurmada. Acaba yanlısmı yaptım. Simdide böyle icimi kuruntular kapladı. Normal beslenme düzenime devam ettim yani