Bilge_11 EbruMD Benim sadece eşim yanımda olsun istiyorum 3.bir kişiye gerek olur mu sizce yani zaten izinlerini ben loğusayken kullanacak
EbruMD Bilge_11 yani kendinize güveniyorsanız gerek yok bence hem eşinizle olmanız daha iyi 10 gün birileri vardı annem kayınvalidem vs ama çokta gerek yoktu hevesleri kırılmasın diye tamam dedim
Mineklc Haticetk 38+6 olduk hala gelmiyor beyefendi kilomuz biraz fazla bugün doktorum çarşambaya kadar müsade etti gelmezse sanırım sezaryen görünüyor bizede