Bilge_11 çok güzel geçti gecesinde ayaklandım tek başıma herşeyi yaptım eve çıktığımızda hiç yatmadan her işimi kendim yapıyorum hafif bacak ağrımdan başka birseyim yok çok şükür bugün 16 günlüğnüz 10. Günden sonra kimseyi istemedim sürekli yanımda daha kolay alışalım diye