Tgbclk benimde öğrenmeden bir gün önce kasık bölgemde ağrılarım olmuştu.. Tutunma ağrısı olabilir. bence bekleyin o anda doktorun yanında öğrenmek çok güzel oluyor 😊birde olmama ihtimali var ben negatif görmekten çok yorulmuştum. Pozitif olsa bile o hisle yapmak üzüyor insanı bekleyin ne kalmış sanki :)) bu arada evde yapılan testlerde pozitifi görmeyi çok istemiştim olumlu olduğunu bile bile yaptım 😂