Ayse4_ valla tüp bebeğin en stresli evresi yumurta topladıktan sonra başlıyormuş onu anladım dua etmekten başka çaresi olmuyor insanın çok dua ediyorum her zaman hayırlısını isterim vardır herşeyde bir hayır, olursada kabullenmek zorundayım olmazsada hamile kaldıktan sonrada acaba kalp atışını duyabilecekmiyim stresi başlıyor. Ama şunu anladım anne olmak kadın olmak bu dünyadaki en zor şeylerden biri herşeyiyle kadınlar çekiyor 😭 bana dua edermisin bende hayırlısıyla o duyguları tadayım 🥲