BusenurOzkan- Kese ve bebeği ne zaman gördünüz ben 6+1 deyim 5+4 de keseyi gördüm bebiş henüz gözükmüyordu besin kesesi gözüküyor dedi doktor 10 gün sonra çağırdı ilk gebeliğim stres oluyorum ister istemez sizler ne zaman gördünüz ❤️🌸
Tugbazdmr BusenurOzkan- 6. Haftada keseyi gördük, 7. Haftada bebeği gördük, 8. Haftada kalp atışını duyduk. 🥹 şuan kollarımda şaka gibi 🥹🥹
Yareneylul BusenurOzkan- ben 7 haftalık bile görememiştim 10 gün sonra gittiğimde görmüştüm canım stres yapma iyi düşün iyi olsun
smnrctnn0 Bende dün 5+3’de gördüm keseyi. Bebek ve kalp atışı için iki hafta sonra gel dedii sabırsızlıkla bekliyorum 😍😍
Sevgiongun BusenurOzkan- 5+2 de keseyi gördüm ben 7+4 de bebeği ve kalp atışını gördüm o yüzden hiç endişhelenme canım anca oluşur 💕
Sinemgndg BusenurOzkan- 6 haftada öğrendim hamileliği altan muayene ile gördü bebeği 7 haftada kalp atışını duydum.
eymenim_ Ben ilk gebeligimde 5 haftada gittim kese var bebek yok dedi 1 hafta sonra gel dedi ben 2 hafta bekledim 7 haftada kalp atisida bebekler vardı şuan 2.5 yasinda bir oglum var. 5 haftalık hamileyim ama 9. Haftaya kadar gitmeyi düşünmüyorum
Gmzgkck_ 5de keseyi gördük 8de kalp atışını duyduk 10+4teyim tam 12.haftada randevum var en son 8de kalp atışında gördüm meraktan deliriyorum 😀
Blackkcat BusenurOzkan- canım ben de keseyi 5+4 de gördüm kalp için 7+3 de gittim biraz öndeydi 8 olmuş kalbi rahat dinledik bebeği de gördük🤲🏻
Zeze03 BusenurOzkan- ilk gebeligimde 5+3 keseyi gördüm 6+5 bebeğimi gördüm 8+3 kalp atışını duymustum şimdi ikinci 4+5 keseyi gördüm 8+4 kalp atışını ve bebeği gördüm :) sende sağ saglim al inşallah canım
SibelAdem0506 Ben hemen hasteneye gitmemiştim gittiğimde 6+3 dü hem kalp atışını hem bebeği görmüştük 😍
Burcu9125 BusenurOzkan- 5eylül de doktora gittim 5+3 kese göründü. 8.4mm. bugün itibariyle 6+4 ve cuma günü doktora gideceğim. Kalp atışı ve bebeği görebilmek için. İnşallah görürürüm çok heyecanlıyım.