Sedakyaaa valla bugün 36+6 dayım sabah kalkıp kahvaltı hazırlıyorum, yarın son iş günüm hafta içi günde 9 saat çalışıyorum akşam da evde dolanıyorum, ütü mü çamaşırımı herşeyimi kendim hallediyorum şükür bi temizliğe haftada bir ablamız geliyor. Haftada 2 kez pilatese gidiyorum. Elbetteki eskisi kadar rahat olmuyor ama hamilelikte kendimi çok da salmamaya koşulladım.