Sedakyaaa 36+6 dayım kızlar çook ağırlaştım ay bir yemek yapıp beş uzanıyorum alt kısmımda ağırlık hakim benim gibi olan var mı mutfağı toplamak bile çok zor geliyor
Yenibirannee Sedakyaaa 35+5 oldum bide 2 yaşında kızım var kiyamiyorum ona hic. Parka falan goturdum bugun resmen yamuldum 🥴
Glcn12 Sedakyaaa benim ikinci gebelipim ilke göre çok zor bir hamilelik 28+3 haftalığız şu an bilr ağırlaştım evde az bi temizlik yapsam o hin sabaha kadar ağrılardan ölüyorum birde 2 buçuk yaşında oğlum var sürekli ayaktayım gece uyku sıfır sabah 6 buçukta kalkıyoruz öğlen uyusa da ben de uyusam diye gözüne bakıyorum ama bazen oda işe yaramıyor bir kaç haftaya hiç bişey yapamaz hale geleceğim herhalde
Sedakyaaa cokkasmabeabi sen kaçıncı haftadasın doktor pazartesi vajinal muayene edeceğim dedi. Sanırım doğum şeklini öğrenmek için
asyasemin Bende 37+ iyice ağırlaştım ve göğsünden aşağı komple ağrıyor heryerim. Oturuyorum kalkamıyorum yatamıyorum yani artık bi an önce kucağıma alıyım da rahatlayım istiyorum hayırlısı bakalım vaktimizi bekliyoruz
Sedakyaaa asyasemin amin inşallah ya ben normal doğum istiyorum umarım 38-40 arasında gelir. Bazıları 40 ı geçip hala bekliyorlar korkuyorum öyle olacağım diye bir de benim göğüslerim de büyük onlar da çok ağırlık yapıyorlar.
Sedakyaaa Yenibirannee ayy Allah yardım etsin benim ilk çocuğum olacak. O yüzden hep düşünüyorum hamileyken çocukları olanlar napıyor diye onlara karşı da sorumlusun sonuçta
Yenibirannee Sedakyaaa tabi canim tam yaramazlik koşturma zamani hic kıyamıyorum o yuzden varsin ben yorulayim o cocuklugundan eksik kalmasin. Saolsun esim akşamlari ve haftasonu yardim ediyor hep o ilgileniyor o yuzden son haftalardayim dogumdan sonra nasil olcak bakalim evin içi 😁😁😁
cokkasmabeabi Sedakyaaa 37yim bugün. 3.dogum olacağı için benim çatı muayenem olmaz en fazla açılma var mı diye kontrol edebilir 😬
asyasemin Sedakyaaa benim ilk gebeliğimde 42. Haftada doğurdum. Daha doğrusu doğuramadım bile ne açılmam vardı ne sancım. Suni sancı vereceğiz elle açarız felan diyince ben korktum özele gittim bikaç saat saat içinde sezeryanla çocuğumu kucağıma aldım
__mom1 Bugün markete kadar yürüdüm canım çıktı zaten çocuk alttan çıkacak sandım 😃 dönüşte kocam aldı poşet falan da taşımadım yani ama 3 saat uyumuşum 😆
Sedakyaaa __mom1 bende markete kadar yürüdüm 350 metre gösteriyordu dönüşte imdat diye bağıracaktım 😂😂
Gulnara25 38 haftalığım ,geçen haftaya kadar normaldim az da olsa. 4 gündür ishalle birlikte ağrı ve ağırlık çöktü üzerime. Ev almış başını gidiyeeeah .. 2 tane de 4 ve 5 yaşlarında çocuğum var ,resmen sürünüyorum efendim 😅
34Meltem12 Gulnara25 Hamilelikte ishal biraz tehlikeli diye biliyorum canım doktorunun bilgisi var mı ?
34Meltem12 Sedakyaaa Korkutmak istemiyorum ama git gide daha ağır oluyor insan 37+5 im gerçekten çok zor beden olarak ruh olarak kafa olarak aşırı ağırlaştım ve gücüm hiç kalmadı duygusallığım zirve zaten herşeye ağlıyorum 🥺🥺 Allah yardımcımız olsun sağlıkla zamanında hayırla bebeklerimize kucağımıza alalım artık 🥺🤍🤍
Hizligonzales Sedakyaaa tam 36haftadayim yurumeye bile mecalim yok aslinda ama 2yasinda oglum var mecbur onu hergun parka goturuyorum parktakiler bile gelme kizim dogurdun doguracan nasıl duruyon sen burda diyolar ama napim cocuguda eve kapatmıyorum canım çıkıyor 🤦🏻
Gulnara25 34Meltem12 evet ilaç yazdı bu gün ama almadım içeriğini okuyunca. Zaten azaldı bu gün ,geçiyor gibi. Hem beraberinde ateş ve kusma da olmadığı için çok ta önemsemedim ama dikkatli olmak gerek evet