Merve_vrl Ysrr-skrr Umarım yolunda gidiyordur her şey🌸 olsun,az kalmış kontrole. Cinsiyeti belli mi ?
elifserra00 Ysrr-skrr başkalarının dediklerine bu kadar takılırsan o 9 ay sana zehir olur hiç duyma hiç de alakası yok bunlarla gebeliğin sağlıklı veya sorunlu olmasının. Keyfini çıkar 🥰
Ysrr-skrr elifserra00 sanırım bana iyi gelen tek uygulama bu. Sizler sayenizde nasıl içim rahatlıyor 🙈😂 teşekkür ederim tavsiyeler için
__mom1 Benim annem sarışın hiç kararmamış ben buğday tenliyim benim simsiyah oldu kişisel bir şey yani kafaya takılacak bir durum değil
Merve_vrl Ysrr-skrr Ahh kıyamam hayırlısıyla kucağıniza alırsınız inşallah ☺️ biz 35 haftalık olduk teyzesi🌸 kızımız olacak nasipse
Tugrann-annesi0404 Ysrr-skrr sen ne diyorsun ben bir haftadır doğum yaptım göğsü geçtim göbeğim sanki bana ait değil gibi😌
Ysrr-skrr Merve_vrl amiin inşallah rabbim herkesin çocuğunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah. Maşallah yolun sonu sizin için 🙈 rabbim size bağışlasın inşallah ❤️❤️
Merve_vrl Ysrr-skrr Aminn, inşallah,çok teşekkür ederim güzel dilekleriniz için 💞 siz de sağ salim,güzel şekilde kucağınıza alirsiniz inşallah. Dualarınızı bekleriz☺️
mervisk Ysrr-skrr hafta olarak bilmiyorum ama hamileliğimin basında kararmaya basladı ve suan baya kararmıs durumda 😬
Kiwitoveannesi Ysrr-skrr kişiden kişiye değişen bursey bu bazı kadınlarda llla kararması olacak diye birsey yok canım kararma olmayınca kötümü gidiyormuş hersey sen içini ferah tut
Gmzgkck_ Ysrr-skrr hiç alakası yok canım 10+4teyim öğrenmeden önce gerginlik vardı gögüslerimde şuan ne renk ne büyüme ne acı hiç bisey yok. Her gebelik farklıdır bunu söyleyenler neye dayanarak söyleyip canını sıkmış anlamadim ama koca karı hurafesi bence. Stres çok önemli gebelikte güzel düşün güzel olsun.