İlk gebeliğimde özelde ki ihmalkarliklar yüzünden bebeğimi kaybettim bebeğime bakmak yerine sürekli test istediler para için en acil bi durumda devlete yönlendiriyorlar mesuliyet almiyolarlar bebeğimin öldüğünü devlet hastanesinde öğrendim hemen yatırıp müdahale ettiler çok şükür şuan 2. Gebeliğim 40+4 günluguz Ankara.bilkent şehir hastanesine gidiyorum ne enfeksyon kaptım ne.bir sorun yaşadım normal.dogum için bekliyorum çok memnunum