Evrem990 ayakları yukarda yine hareket ediyor canım bence öyle sabit de kalmıyor değişiyor da yani tam bilmiyorum ama geçenlerde iki hafta aralıklarda gittim kafası aynı yerdeydi iki haftaki kontrolde de pazartesi tekrar gideceğim 35 olacak şimdi döndü gibi ama aşağı hareketleri göğüs altında hissetmeye başladım daha çok