Evrem990 Selam kızlar yürürken yatakda dönerken sag kasigim agriyor 2 haftadir neden sizce sizdede oldumu bu zmanlarda bebegin kafasi asagida demişti doktorum 1 bucuk hafta once onla alaksi olabilirmi
Husna_7070 Evrem990 bebek doğum kanalına yerleşiyordur canım ondan sancı oluyor benimde ilk kızımda 32 haftada başlamıştı şimdi 34 oldum yine oluyor oturup kalkarken yataktan dönerken sancıyor
Husna_7070 Evrem990 doğumdan sonra rahim kendini topladıkça geçiyor o sancı korkmana gerek yok yani normal bebiş yerleşiyor ☺️
Suzandefne Evrem990 aynısı bende de oluyor cnm 31 haftalığım bende kasıklarım uzanırken yatakta dönerken benimde acıyor
Husna_7070 Evrem990 yok kendine yer açıyor baş aşağı dönüp yol yapıyor işte benim 32 de öyle sancım oldu 39+4 te mecburi sezeryan oldum
Husna_7070 Evrem990 ben 36 haftadan sonra kontrole gitmedim hiç köydeydim suyum azalmış 39+3 te kontrole gittim nst ler kötü geldi açılma olmadı bebek hareketleri yavaşlayınca sezeryana aldılar
Evrem990 Husna_7070 şimdi bebegin kafasi aşagida ya ama bebek sürekli haraket ediyor yani degişmiyormu yani yinede kafasi asagida mi kaliyor:) o olayı anlayamadim ben🙈yani haraketleri baş asagiken mi yapiyor umarim anlatabildim
MMad Evrem990 ben de 32+3 dönerken vs zorlanıyorum benim de baş aşağı duruyor vajinada kafasını hissediyorum harkeet ettiğinde bazen idrar yaparken ağrı falan da giriyor nırmal sanırım
Meleyke123 Evrem990 evet canəm bebeğin kafası aşağıda olduğumiçin öyle bende de aynısı oluyor şu an 34+5im kilosu koğaldıkça ağrıda artıyor, panik yapma kafası aşağıda olduğu için öylr çok yorumamaya diqqat et bide iş filan yapma
Husna_7070 Esmagrr biraz eşimle kayınvalidemin de etkisi oldu hastaneye gitmememde öyle oldu pişman oldum ama oldu bir kere şimdi ssvd düşünüyorum 2 haftaya bir gidiyorum 36 dan sonra haftada bir gideceğim inşallah