4 ay klomenin dozu artırılarak çatlatma tedavisi gördüm ovitrelle vurularak. Klomen ve çatlatma iğnesi aşırı derece kasık ağrısı ve kabızlık yapıyordu bende. İlk reglim geçildiğinde acaba hamile miyim diye çok heves etmiştim ama ilaç ve iğne regl gecikmesi ve düzensizlik yapabiliyormuş bunu anladım geri kalan aylarda. Ayrıca regldan bir hafta önce refl ağrısı gibi başlıyordu ağrılarım. Ben de hamilelik oluşmamıştı canım inşallah sizlerde oluşur. En son aşılamada da olmayınca tüp bebek merkezine gittim ve iyiki gitmişim dedim 🙏