CafersMom Kızlar merhaba. Ovitrelli iğne oldum bugün 12. Gün. Yaklaşık olarak 5 gündür adet sancısı çekiyorum. Kist filan mı oldu diye endişe etmeye başladım. Aranızda bunu yaşayan var mı?
myangelson CafersMom hamilelik ve adet belirtileri benzer hamile de olabilirsin. Ben de iğneden sonra test günüme yakın adet sancilarim falan olmuştu adet olacağım sanarken test yapınca pozitif görmüştüm
CafersMom Melekkk6606 Yani neden böyle oldu anlamadım canım günlerdir sancı çekiyorum geçen hafta adet oldum olacağım diye lavabo dan çıkamadım neredeyse bir hafta geçti hala aynı🥲
Arasmom_ Melekkk6606 bende o gün oldum çok normal ağrı yapması etkisini gösteriyor demek bu güzel bir şey
CafersMom Melekkk6606 Ağrın devam ediyor mu canım. Benim bu sabah iyice arttı. Ağrı kesici alacağım artık. Belime de vuruyor
CafersMom OnlyBaby Benim normal adet sancısı canım tek fark kasılma olmuyor sürekli devam ediyor ve rahatsız edici yani akıntı da başladı bugün sürekli adet oldum sanıyorum
CafersMom Sedoliko Yok canım yapmadım henüz biraz daha durayım dedim😊 adet sancısına aşırı benzediği için açıkcası hiç hamile olacak gibi hissetmiyorum bir de şişkinliğim çok fazla adet öncesi normalde de hep şişerim😂
ozge671234 Zamanında 3 kez klomen tedavisi görmüştüm ve 3ünde de ovitrelle vurulmuştum. Bu 3 tedavide de kist olmuştu. Kist olup olmadıgını artk anlıyordum. Ağrı yapıyordu ama bu ağrı günlük hayatımı etkilemiyordu.
CafersMom ozge671234 Bende de oluşmuş olabileceğini düşünüyorum. Bu tedavi bu kadar ağrılı olmamalı. Ve çok uzun sürdü. Doktora sordum o da kist olabiliyor dedi adetin 3. Günü bakarız dedi bakalım artık hayırlısı gerçekten zor bir süreç😞
ozge671234 CafersMom kist oluştuğunda tedaviye bir ay ara verip kadın doğum ilacı kullanıyordum ve kist diğer aya yok olmuş oluyordu.
CafersMom myangelson Yaaaa😊inşllah canım öyle bişey olsa çok çok mutlu olurum. Yani önce hayırlısı tabi ki. Ben de yarın 14. Gün yapayım test bakalım ne çıkacak
myangelson CafersMom rabbim hakkında hayırlısını kolaylıkla nasip etsin 🤲🏻 iğne gününü sayarak mi 14. Gün yarın
CafersMom myangelson Amin canım inşallah. Evet iğne günüyle 14. Gün. İğne gününü saymazsak cuma 14 cuma mı yapsam canım
myangelson CafersMom bana doktor iğne gününü saymadan ertesi günden başlayacaksın saymaya 14. Gün kaset test ile yap normal testler ile demisti
Arasmom_ CafersMom sakın ilaç içme. Benim ilk gebeliğimde sırtım o kadar ağrıdı ki ağladım ayağa kalktığımda da sancı dan yürüyemiyordum meğer hamileymişim iğneden