Cinsiyettahminidolunayes tabiki isteğim var her anne gibi ama kızım da olsa yine aynı şekilde mutlu olacağım ayrım yapan annelerden değilim ikisini de ben doğuruyorum sonuçta 🌸 sizin tahmin yaparak söylemenizle senelerini veren bir doktorun tecrübe ve bilgisinin de aynı olmadığını düşünüyorum 🤗 siz yanılırsınız ben yanılırım önemli olan kabullenmek kıza dönerse eğer ben kabullenirim yanıldığımızı ve bunu size bildiririm insanız sonuçta 🫶🏻 Doğuma kadar erkek deyip doğduğunda kız olana da şahit oldum ben sıkıntı yok o yüzden sağlıklı olsun yeter ❤️