Emel_34 Benimde ılkın boyleydı üst üste 4 tane yaptım en son ıkı çizgı oldu ertesi gün kaç verdık beta degerım dusuktu oda çok yeni olduğu ıcın sımdı çok şükür 10 haftaya gırdık hadi hayırlısı sızın ıcın 🙏
Sedoshh Donthappymom canım birde hergn aynı satte yapmaya ve sıvı almamaya çalış farkediyor çnk yanıltabilir seni
Baby_01 Donthappymom fazla sıvı almadan yapmaya çalışın 1 1.5 bardak su için 2 saat sonra yapın bu şekil de daha verimli bir sonuç alırsınız
Donthappymom Baby_01 en az bir saat sonra yapıyorum canım veya daha fazla unutmadığım sürece bugün ki en az iki saatti mesela 🫶
Emel_34 Donthappymom ay kız ben hıc anlamıyormuşum 😅 ama o yumurtlama testlerinden almıştım her cesıt testı denemıstım ınsallah Allah gonlune göre verır ısteyen herkese nasıp ederim ınsallah
Baby_01 Donthappymom pik olmuş canım bugünü değerlendir yarın tekrar yap çatlama olmuş mu onu kontrol edersin
Donthappymom babyiscoming_ bakar mısın paylaştım bugün pik oldu c den daha koyu hemde 🥰🥰🥰 kaç gün ilişki yapmam lazım
babyiscoming_ babyiscoming_ testin tekrar silikleşmeye başladığı ilk gün çatlıyor demek çatladığını günü kaçırma 😍
Donthappymom babyiscoming_ tamamdır canım çok sağollll bugün ile birlikte 3 gün falan değerlendiririm hatta gün içinde de yaparım daha fazla olsun 🥰🥰 ilk defa böyle öğrendim ve çok mutlu oldum eşime hemen mesaj bile attım 😅😅 birde gebe olsam oturur ağlarım galibaaaaa 🫠🫠
babyiscoming_ Donthappymom canım günde bir kez dene bence sperm sağlığı ve canlılığı açısından ama üst üste her günü değerlendir 🌸🌸
Donthappymom babyiscoming_ geçen ayngittiğim doktor içermede meni kalıyor zaten ne kadar kalırsa o kadar iyi dedi