tazegebe58 Geceden beri bel ağrım ve kasılmam var 2 cm açılmam varmış ama Nst de sancım çıkmıyor böyle olup doğuran oldu mu ?
xyasmn_09 tazegebe58 valla canım benimde nst de sancım çıkmıyor açılmam var 20 gündür nişanim geldi kanamam geldi ama hala dogurmadim 🤦
BurcuSTopsakal tazegebe58 Nişanımın geldiği gün 2 cm açıklıkla 10dkda 1 düzenli 80lik sancılarım başladı. Doğumhaneye aldılar hemen. 48 saatte açıklığım sadece 3cm oldu, sancılar da 7dkda1 100lük sarsıcı oldu. Hepsi düzenli. Yine doğum başlamıyor
yesilkahve tazegebe58 İlk hamileliğimde 39+4 hafta içinde 3 cm açıklığım vardı ve bende de sancı çıkmamıştı. Üç gün sonra tam kırk haftalıkken sabah sancım kendiliğinden başladı akşam hastaneye gittiğimde 5 cm vardı ve doğum başlamıştı. Sizin kasılmalar da başladıysa sancının başlamasına da az olabilir
Bilge_11 37+5 te 2 cm açıklık vardı 39 oldum hala bekliyorum.. sancı vs bir belirti yok. Akşam Dr randevum var bakalım ne olacak. Bu sene bebişler gelmek bilmiyor herkes ya suni sancı yada sezeryan oluyor hayret verici
Bilgeyahyakaan Bilge_11 bir de bebekler kilo almıyor anne karnında çok kişiden duyuyorum benim de öyle 2500 kg 1 gün sonra sezeryan olacağım eşim covit aşılarından olduğunu düşünüyor
anneoluyorum101 Benimde 35 te nişanım geldi şimdi 3 cm oldum belim ağrıyo ama nst de hiç sancı yok hala bekliyoruz ve sıkıldım yalancılar dan valla
tazegebe58 BurcuSTopsakal yani açılma olmayıp doğum başlamadı öyle mi Allah yardımcınız olsun inşallah tez zamanda gelir minik
tazegebe58 yesilkahve kontrolden eve geldim şimdi kırmızı sümüksü bir akıntı geldi yüksek ihtimalle nişanım geldi umarım tez zamanda sancılarım da sıklaşır ya
xyasmn_09 tazegebe58 ah bilsem bendee yarın kontrolümüz var bakalım doktor ne dicek sancini bekleyelim demişti ama gelmiyor gelsede adet ağrısı gibi nstde de çıkmıyor sancı bakalım ne dicek
yesilkahve tazegebe58 evet büyük ihtimalle nişan 💜 hadi hayırlıysa kolayca doğumun gerçekleşir, bebeğini hayırlısıyla kucağına alırsın inşallah 💜 güzel haberleri bekliyoruz