Zeynep26 keşke şeker yüklemesi yada açlık tokluk baktırsaydınız. Bebeğin bu kadar önden gitmesinin şekerle çok alakası var. Belki de normal doğum yapabilecekken kontrol edilmediği için şuan bu durumdasınız. Ama üzülmeyin sağlıklı olsn vaktinde gelsin de önemli olan o değil mi ? Sezeryen de artık kolay geçiyor. Burda okuduğum sezeryen doğumlar bana normal Doğumdan daha cazip gelmeye başladı nasip sağlıklı olsnlarda yeter 🥰🥰