2609nrgl aysenuurr11 amin inşallah bende artık bu ay bebeğin eksiklerini bitirirsem birdahaki aya da kendiminkileri hallederim 🥰
2609nrgl caglag28 ay rabbim yardımcınız olsun gerçekten zor bu şekilde çalışmak ben sürekli uyuyorum uzanıyorum neyseki çok kalmamış sizinde
Mavigozunannesi 2609nrgl bizde 30+3 3. Bebek kıyafetleri yıkıyorum yavastan vakit buldukça çünkü seseryan olacak 2 ayım kaldı
Mavigozunannesi 2609nrgl ilk cocuksa normal benim biri 1. Sınıf 2. Ana okul onların kosturmasi çok fazla olduğu için vakit oldukça 3. Araya sıkıştırıyorum🤭🤣
SeDAaaaa35 2609nrgl bugün valla bel ağrısından ayağa kalkamıyorum canım o derece ağrıyor bebekten dolayı mı başka şeyden mi bilmiyorum
Melegimm_2509 Edaozkan bende aynıyım 31 haftalık oğlum da 21 aylık kıyafetleri maviden çok ortak renk almıştım şuan birkaç parça süslü şeyler aldım eksiğimiz yok sadece dolabına oğlum zor sığıyor diye şifonyer alıcam
SeDAaaaa35 2609nrgl kullanmadığım vitamin yok canım kullanmıyorum hepsini üstüne basamıyorum ayağımın kontrole gidicem bugün inşallah bebekte birşey çıkmazm