2609nrgl 30+4 benim de. Aynı şekilde sorunsuz geçti hamileliğim çok şükür, sadece artık yatakta dönüşlerde zorlanıyorum 😂Bir de bu aralar çok fazla idrara sıkışıyorum, büyüdüğünden dolayı galiba 🤭 Ara sıra da yürürken bel ağrıları yaşamaya başladım.🥹